Program for folkehelsearbeid i Færder kommune 2017–2022 - Sluttrapportering på tiltaksnivå

Innholdsfortegnelse

1. 1 Sluttrapportering på tiltaksnivå
  2. 2 Rapportering
    1. 2.1 Beskrivelse av tiltaket
    2. 2.2 Prosjektorganisering
    3. 2.3 Hva var formålet med tiltaket?
    4. 2.4 Hvem var sentrale aktører i utvikling av tiltaket?
    5. 2.5 Hvordan har tiltaket ivaretatt innovasjonsaspektet i programmet?
    6. 2.6 Hvordan har målgruppene vært involvert og fått medvirke i utvikling og gjennomføring av tiltaket?
    7. 2.7 Hvordan har tiltaket bidratt til å styrke samarbeid på tvers av sektorer og aktører i kommunen?
  3. 3 Evaluering
    1. 3.1 Hva slags evaluering er blitt gjort av tiltaket og hvem har utført den?
    2. 3.2 Hvorfor ble denne typen evaluering valgt?
    3. 3.3 Hva er hovedfunnene i evalueringen?
    4. 3.4 Har det vært knyttet annen forskning til tiltaket enn evaluering? I så fall hvilke og hvorfor? Oppgi gjerne lenker til publisert materiale.
  4. 4 Resultater og læringspunkter
    1. 4.1 Er tiltaket blitt tatt inn i varig drift, eller er det lagt planer for at det skal bli et varig tiltak? Hvis ikke, forklar hvorfor.
    2. 4.2 Kan tiltaket sies å bidra til å fremme kommunens systematiske folkehelsearbeid? På hvilken måte og hvorfor/hvorfor ikke?
    3. 4.3 Har tiltaket vært med på å integrere psykisk helse og rusmiddelforebygging i det systematiske folkehelsearbeidet? På hvilken måte og hvorfor/hvorfor ikke?
  5. 5 Deling av erfaring
    1. 5.1 Har dere en plan/prosess for informasjonsutveksling/overføring av resultater og læringspunkter til andre deler av kommunen og eksterne interessenter/kommuner?
    2. 5.2 Hvilke resultater fra tiltaket kan være nyttig for andre kommuner å få vite om?
    3. 5.3 Hvilke læringspunkter (både positive erfaringer og utfordringer) fra selve tiltaksutviklingen kan andre kommuner ha nytte av å vite om?
  6. 6 Kilder
  7. 7 Fylkeskommunens vurdering av tiltaket