Anlegg for idrett og fysisk aktivitet i Færder

Her får du en oversikt over anlegg for idrett og fysisk aktivitet i vår kommune. I oversikten finner du både private og kommunale anlegg, og interkommunale anlegg som ligger i Tønsberg kommune.

Idrettshaller

I Færder kommune har vi seks kommunale idrettshaller. Mer informasjon om hallene finner du på bookup.no.

Interkommunale idrettsanlegg

Et interkommunalt idrettsanlegg er finansiert og driftes i et samarbeid mellom Tønsberg kommune og Færder kommune.

Utendørsanlegg

Kommunen utfører årlig kontroll og vedlikehold av lekeplassutstyr og utendørs treningsapparater på kommunens uteområder, lekeplasser, skoler og barnehager. Eiere av privat lekeplassutstyr utfører selv kontroll og vedlikehold.

Kart - anlegg for idrett og fysisk aktivitet

Komplett oversikt over eksisterende anlegg for fysisk aktivitet og kultur: Oversikt anlegg (XLSX, 26 kB).