Kart over stier og løyper i Færder kommune

I Færder kommune finnes det mange fine stier og løyper til gange, ski, sykkel og ridning. I tillegg er det etablert en padleled i Vestfold og Telemark.

Færder har mange friområder, det vil si områder som er spesielt avsatt til friluftsliv gjennom offentlige kjøp eller avtaler. På denne siden finner du linker til ulike kart for fotturer, sykling, padling og ski.

Kart for fottur, sykling, padling og ski

Fotturer og sykling:

Skiturer:

Padling:

I tillegg finnes det mange turforslag og kart i ulike apper og nettsider som for eksempel ut.no, trailguide.netnorgeskart.no, sykkelveier.no, loyper.net og skisporet.no.

Anlegg for idrett og fysisk aktivitet

Turkart for Færder selges på servicesenteret

I turkartet vil du finne turstier, kyststier og andre stier i kommunen. I turkartet kan du også få en oversikt over badeplasser, utsiktspunkt, toaletter og parkeringsplasser.

Turkartet kan du kjøpe på kommunens servicesenter, Tinghaugveien 16, for 40 kr.